KLACHTEN
KLACHT MELDEN?
Wij doen met ons hele team uiteraard ons uiterste best om je snel en goed van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, dan dien je dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier of naar customerservice@amberlifestyle.nl.
Eventuele klachten accepteren wij binnen een termijn van 3 maanden. En het melden van zichtbare weef/-of vlek, stoffouten binnen een termijn van 7 dagen.
Wij geven geen garantie op afgeprijsde items.
GEKOCHT IN DE WEBSHOP
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en de aankoopdatum, samen met een foto. Je krijgt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 14 dagen) antwoord over de afhandeling van je klacht.
GEKOCHT IN DE WINKEL
Voor een juiste beoordeling van de klacht over het artikel verzoeken wij je langs te komen in onze winkel.
Onze collega's in de winkel zullen de klacht aannemen en vervolgens start de klachtenprocedure.
Dit houdt in dat de klachtenafdeling van het hoofdkantoor hier aandachtig naar zal kijken.
Je krijgt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 14 dagen) antwoord over de afhandeling van je klacht.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel ( www.sgc.nl). Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/